lördag 1 november 2008

Halloweenfest

Igår kväll gick jag med min fru och ett par vänner till en halloweenfest på The Bishops Arms i Etuna.

Festen hade annonserats som en slags maskerad med ett pris för den bästa dräkten. Därför klädde vi ut oss till demoner och zombier o.s.v. Problemet var att ingen annan person i puben hade gjort likaså. Detta var dock ingen katastrof - det är inte lätt att genera mig och jag såg ganska stilig ut med mina djävulshorn.

Min fru var en väldigt övertygande zombie och hon borde har vunnit priset. Hon vann dock ingenting för att vi lämnade puben för tidigt. Herre Gud, vi var de enda personer som deltog i tävlingen !! Jag kan inte tro att en stor inströmning av de odöda ägde rum efter att vi gick till Harrys Bar.

Men trots denna grova orättvisa hade vi en kul och rolig kväll...

Inga kommentarer: