En till hemsk natt utan sömn. Jag hade hög feber och hostade mig genom natten.
Nu sitter jag på soffan och hostar mig genom dagen.
Jag planerade att skriva nånting om överklassen i Sverige och England men orkar inte.... usch..
Complexifying the Complex
-
I’ve been working recently on trying to understand exactly how Wick
rotation works in two-dimensional conformal field theory. There is an
analog there of s...

1 kommentar:
Ta det lungt. Du kan bara ligga på soffan och dricka blåbärs- eller nypponsoppa, det är jättegott, särskilt när man är sjuk.
Skicka en kommentar